Ik ga heel graag een paar weekenden per jaar naar Slovenië om te vissen. Dit heeft vele redenen:
1. Goedkope directe vluchten
2. Geweldig vissen is te vinden binnen een uur van de luchthaven
3. Veel hengelsportwinkels die u een visvergunning en dagkaart verkopen
4. Het is gemakkelijk om zonder gids te vissen, omdat de winkels geweldige kaarten aanbieden
5. Er is geen bureaucratie, zoals het moeten slagen voor een visserij-examen etc.
6. Het is adembenemend mooi.
Ik zou graag andere bestemmingen in Europa willen verkennen. Heeft iemand van jullie nog andere aanbevelingen voor andere bestemmingen, waar de tijd op het water gemaximaliseerd wordt en de infrastructuur zo is dat er niet al te veel reistijd of bureaucratie bij komt kijken, aangezien ik maar een weekend de tijd heb om ervan te genieten.
Alle adviezen worden met dank ontvangen.
Proost
1. Goedkope directe vluchten
2. Geweldig vissen is te vinden binnen een uur van de luchthaven
3. Veel hengelsportwinkels die u een visvergunning en dagkaart verkopen
4. Het is gemakkelijk om zonder gids te vissen, omdat de winkels geweldige kaarten aanbieden
5. Er is geen bureaucratie, zoals het moeten slagen voor een visserij-examen etc.
6. Het is adembenemend mooi.
Ik zou graag andere bestemmingen in Europa willen verkennen. Heeft iemand van jullie nog andere aanbevelingen voor andere bestemmingen, waar de tijd op het water gemaximaliseerd wordt en de infrastructuur zo is dat er niet al te veel reistijd of bureaucratie bij komt kijken, aangezien ik maar een weekend de tijd heb om ervan te genieten.
Alle adviezen worden met dank ontvangen.
Proost