Hallo mensen, snelle vraag (hoop ik
) Ik ben een fanatieke liefhebber van alles van System 2, vooral van hun Made in England bij BFR Falmouth (voordat Orvis ze kocht, ze prompt sloot en de productie naar China verplaatste
) het is een obsessie die begon met mijn eerste System 2 (een glanzende nieuwe 78M) gekocht eind jaren 80 begin jaren 90. voordat je het vraagt, ja, ik ben met de tijd meegegaan en heb veel glanzende nieuwe, soms kleurrijke LA-molens, voornamelijk uit China, ongeacht de merkidentiteit die ze dragen. Ik ben gewoon dol op system 2's, alle goede dingen slijten uiteindelijk en hoewel de meerderheid van mijn sys2's in orde is, hebben sommige zeker wat werk nodig aan de remmen, nou ja, eigenlijk gewoon remblokken, kleine dingetjes waarvan de afwezigheid een verder kogelvrije molen effectief vernietigt. Ik heb door de jaren heen af en toe geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice van Scientific Angler, maar er was altijd wel een "reden" waarom ze op dat moment niet konden helpen. Ik heb gehoord dat de reden is dat toen Orvis BFR inpakte voor China, ze geen voorzieningen troffen voor reserveonderdelen, waardoor elke ondersteuning voor Sys 2-molens over de hele wereld effectief werd stopgezet? Ik heb een flink aantal "onderdelen"-molens gekocht, maar tenzij ze rommel zijn, worden ze onvermijdelijk onderdeel van mijn "werkende" collectie en als ze rommel zijn? laten we eerlijk zijn, de rem was het eerste dat kapot ging. Dus de vraag: kent iemand een bron voor deze onderdelen, ofwel OEM of aftermarket? In deze dagen van 3D-printers maakt er vast wel iemand zijn eigen? Hartelijk dank voor alle info of gewoon een praatje